دمپر پشت دریچه ای
Rate this post

دمپر پشت دریچه ای

دمپر پشت دریچه ای برای انشعاب گرفتن از کانالهای انتقال هوا راه های مختلفی نظیر Take Off گرفتن وجود دارد. اما در مکانهایی که محدودیت فضا وجود دارد برای اتصال دریچه ها به کانالهای انتقال هوا استفاده از اسپلیت ها دمپر راهی آسان و منطقی می باشد که امکان کنترل دبی هوای خروجی را به راحتی میسر می سازد

بیشتر بخوانید :
دمپر کانال دستی

دمپر دریچه چهار گش موازی

دمپر متقابل و موازی به شکل off/on مورد استفاده قرار میگیرد و انواع گوناگونی دارد که شامل اهرمی و پیچ گوشتی خور ولومی قابل اجرا است.

مدل اهرمی دمپر پشت دریچه‌ای, درون کانال و پشت دریچه هوا قرار دارد. این دمپر دارای اهرمی برای تنظیم پره است و که به خوبی میتوان باز و بسته شدن پره ها را کنترل کرد در این حالت CFM هوا را میتوان تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید :
دمپر کانال دستی

دمپر دریچه گرد نیم صفحه

این نوع از دمپر روی دریچه‌هایی که چهارگوش و گرد هستند نصب میشود. بسته به طریقه باز شدن پره‌های این دمپر به عنوان دمپر هوابر در قسمت‌هایی از کانال که دارای انشعاب نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. نصب پره باید به گونه‌ای باشد که در زمان باز شدن هوا به دریچه وارد شود.

بیشتر بخوانید :
دمپر کانال دستی

دمپر دریچه گرد پروانه ای

این دمپر مناسب برای تنظیم هوای عبوری دریچه گرد است. بسته به شرایط باز شدن پره این مدل از دمپر توزیع شدن هوا به شکل متقارن در می‌آید.

تولید محتوا و سئو توسط شرکت طراحی سایت تفکربرتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.