دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی

دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی

دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی جهت استفاده در کانال برگشت روی دیوار و به دلیل ظرافت پروفیل پره در محلهای دور از امکان ضربه قرار میگیرند. با توجه به شکل و نوع پروفیل های پره استفاده از این نوع دریچه در عرض های بیش از 70 سانتی متر و یا محل های خارج از ساختمان توصیه نمی گردد. پره های دریچه برگشت پره ایرفویلی بصورت ثابت با زاویه 40 درجه بوده و در صورت سفارش گذاری در عرض های بلند از ستون هایی جهت ایجاد استحکام در قاب دریچه استفاده می شود. زاویه پره ها به صورتی درنظر گرفته شده است که همزمان با ایجاد افت فشار کم، دید به داخل کانال نیز به حداقل برسد.

نصب دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی

نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودکار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه کانال صورت می پذیرد لذا بر روی انواع دیوارها از قبیل گچ، سیمان، آجر،‌ چوب و غیره قابل اجرا می باشد. دریچه برگشت پره ایرفویلی می تواند همراه با دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل سفارش گذاری می شود. این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.

بیشتر بخوانید :
موتور دمپر دود و حریق

در صورت نیاز به دریچه های برگشت در محیط های عمومی و یا ابعاد بزرگ پیشنهاد می گردد ازدریچه برگشت پره Z آلومینیومی استفاده شود.

مزیت‌ها

  • میزان دید به داخل را به دلیل زاویه 40درجه کم میکند
  • دارای استحکام بسیار بالا به دلیل ایروفویل و تیره وسط
  • به دلیل شکل پره‌ها که خاص اند افت بسیار کمی دارند پروفیل مناسب و جریانات درداخل کانال و دریچه
  • نصب ساده و آسان
بیشتر بخوانید :
کانال فلکسیبل

محدودیت‌ها

  • در طول بالاتر از 70 استحکام پره‌ها کاهش می‌یابد
  • به دلیل فیکس بودن پره‌ها توانایی زاویه‌دهی را ندارد

ضحامت و مواد مصرفی

  • جنس پره و قاب در دریچه معمولا پروفیل آلومینیومی است که ضخامت آن 1 میلیمتر در زمینه پره‌ها و 1.25 میلیمتر در مورد قاب است.
  • دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی را میتوان از ورق آهن سیاه و فولاد گالوانیزه که دارای ضحامت‌های گوناگون هستند البته در صورت درخواست از استیل ضد زنگ هم استفاده میشود.

رنگ

رنگی که به صورت پیش فرض برای این پره استفاده میشود سفید الکترواستاتیک است. که در زمان سفارش می‌توان رنگهای دیگری را هم اجرا کرد. البته میتوان دریچه را به شکل اسید شویی شده و بدون داشتن هیچ پوششی از رنگ برای مشتریان ممکن است.

بیشتر بخوانید :
دمپر ضد آتش

مراحل نصب

نصب آن به کمک پیچ خودکار بر روی قابهای چوبی که بر لبه کانالها اجرا میشود. کاربرد این دریچه‌ها دمش هوا است که اکثرا بر لبه کانال و بر روی قاب چوبی متصل میشود. همچنین روی انواع سقف‌ها مانند سیمان, گچ, آجر, چوب و غیره امکان پذیر است.

ویژگی هایی که برای نصب دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی لازم است

برای این که بتوانید دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی را نصب کنید لازم است تا برخی ویگی هایی را داشته باشید. یکی از اولین ویژگی ها این است که بازشویی لازم که قرار است دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی در آن نصب شود بر جای مناسب قرار گیرد.

اما یکی دیگر از مواردی که لازم است باشد تا دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی به درستی کار کند بادخور دریچه برگشت است که میبایست در جای درستی از این بادخور قرار بگیرد تا بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید :
دمپر اگزوز پارکینگ

اما سعی براین داشته باشید که محل نصب دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی را به درستی اندازه بگیرید تا برای انتخاب پره های آن دچار مشکل نشوید و همان مقداری را که لازم دارد و مناسب شما است را انتخاب کنید توجه داشته باشید که با تعقیر تعداد پره ها اندازه ی دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی تقییر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.